lördag 1 januari 2011

Gott nytt år...

Hoppas att ni alla hade en trevlig nyårskväll! Här firades med trevligt sällskap och god mat. Nu ska det bli spännande att se vad 2011 har att ge. Några minuskilon på vågen vore som sagt inte fel. Tänkte att jag skulle hängt på Media Markts utmaning i helgen...100 kr/kg man går ner fram till 7 mars...men det hade varit roligare om det varit i en kläd- eller heminredningsbutik förstås.
Ny tävling på utmaningsbloggen igen. Den här gången var temat "återbruk". Kul! Kunde inte låta bli att pyssla ihop ett kort på stört. Så här blev resultatet:Bilden med väskorna kommer från ett gammalt grattiskort, blommorna kommer från en gammal ljusmanchett jag hittat på loppis, halsbandsbiten är ett gammalt arvegods, säkerhetsnålen har hållit fast en klädetikett och knapparna kommer från gamla jeans. Ha en bra kväll!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Härligt kort med mycket återvunnit och snabbt gick det.Gillar väskorna.Tack för ditt bidrag.
    God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint bidrag du fått ihop till vår utmaning! Superkul. Tack för ditt bidrag, och god fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Vilket fantastiskt kort! Jag fick läsa texten för att förstå vad det var som var "återbruk" för inget ser ut att vara annat än "scrapmaterial"... verkligen snyggt skapat!

    SvaraRadera
  4. Vilket härligt kort och vad fint det kan bli med återbruk. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Jätte fint bidrag! Jag blev nyfiken på vad du hade återbrukat så jag var tvungen att gå in och läsa texten. Lycka till!

    SvaraRadera