tisdag 28 december 2010

God fortsättning!

God fortsättning, mina vänner! Hoppas att ni haft en bra julhelg allesammans.
Fantastiskt mysigt att ha några dagar ledigt med hela familjen...att få gå omkring i pyjamasen halva dagen och bara vara... Har länge varit sugen på att pröva det här med amigurumi, så idag letade jag fram några gamla garner och satte igång... det blev en brun bakelse och ett rosa(!)äpple. Undrar om man skulle klara av något mer avancerat tro?!? Hade varit lite kul förstås...
Nu ska jag gå och ställa mig och trampa i 30 min på crosstrainern så att jag slipper höra att jag bara använder den som klädhängare. Skämt å sido så är det faktiskt dags att göra något åt konditionen och vikten...i dag slängde vi ut alla chokladbitar från chokladaskarna som man sitter och stoppar i sig, fast man inte ens tycker att de är goda. Efter nyår får det verkligen bli skärpning med kaloriintaget... vi kanske ska ta upp vår lilla deal igen Therese? Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Fantastisk chokladbakelse!
    Gott nytt år,

    Fam. Pehrson

    SvaraRadera
  2. men vilken fin liten bakelse...*ler*
    vilken kreativitet!

    SvaraRadera