torsdag 25 mars 2010

Shoppingtur i vårsolen

Denna underbara vårdag hade jag lyckan att kunna gå i nästan en och en halv timma på staden alldeles för mig själv. Första stoppet var H&M. Deras fina kollektion med ekologiska kläder släpptes i butikerna idag och det var jag bara tvungen att spana in. Som jag misstänkte fanns det inte mycket kvar. Kassörskan sa att de första kunderna hade sprungit in i morse.
Men en klänning fanns det kvar även till mig och jag blev så glad!

Visit hm.com

Det blev visst ett litet inköp till... hittade denna praktiska och snygga plånbok på Details. Den perfekta lösningen för mig som inte alltid har handväskan med utan bär omkring med mobilen i ena handen och plånboken i den andra. Helt plötsligt har jag fått ena handen ledig =)

Tänk ändå vad lite shopping kan göra en lycklig! Nu ser jag fram mot nästa roliga händelse.
Klassåterträffen på lördag...ska bli spännande att se hur alla ser ut tio år senare!

2 kommentarer:

  1. Jag hörde igår att du hade fått tag i en klänning, GRATTIS.
    Och plånboken kommer jag att plagiera på måndag, den var ju suverän..
    Ha det så roligt på lördag!
    Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut att du ska göra! Jag är helnöjd! Kram.

    SvaraRadera