torsdag 18 mars 2010

Swopping

I höstas var det ju loppmarknad här i T. och jag och väninnan rensade garderoberna, hyrde ett bord och hoppades på att kunna sälja en del, så vi skulle kunna köpa oss något nytt och fräscht.
Det hela resulterade i ett enda sålt klädesplagg... och alla kläderna, både mina och väninnans hamnade på vår vind och har sedan legat där. När det började grymtas lite från mannen, började jag googla lite på swopping och hittade http://www.swoppers.se/ och nu är jag fast.
Det är jättekul! Den gamla t-shirten jag inte använt på flera år har jag bytt mot en jättefin tröja, och en väska jag köpte på tradera för en krona (och aldrig gillade) har jag bytt mot en liten röd vårig handväska. Det enda man betalar är frakten! Pröva du också, vet ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar