onsdag 12 januari 2011

Ett år äldre...


Jaha, då var man ett år äldre då... är så oerhört tacksam för alla gratulationer jag fått idag. Det värmer verkligen i hjärtat och gör dagen till något extra, precis som det ska vara. Presenterna jag fått har ju förstås inte varit så tokiga de heller. Dottern hade tagit med sig pappan till Pysselmyrans butik som i princip ligger granne med mina svärföräldrars hus och valt ut två jättemysiga stämplar som hon mycket noggrannt slagit in i ett tjusigt paket.
Måste ju berätta att jag vann en av de tre vinsterna i ALTHEASMIX tävling på Pojjos blogg. Blev jätteglad förstås. Ska bli spännande och se vad det är som dimper ner i lådan fram över! Kram.

1 kommentar:

  1. Har du ritat de söta barnen på korten? De är verkligen fina.

    Kul att du vill vara med i min utlottning, lycka till!

    SvaraRadera