lördag 29 januari 2011

Födelsedagskort till en 40-åring

I veckan fyller min syssling 40 år och självklart måste hon föräras med ett tjusigt kort. Samtidigt passar jag på att vara med i veckans utmaning hos Pysselmyran, som den här gången gick ut på att man skulle göra ett alster i lila. Vilken tur jag har, jag som gillar lila!!! Prövade att göra ett vattenfallskort(fick inspiration av duktiga Stephi på hennes blogg). Tyckte allt att det var lite klurigt, men övning ger färdighet sägs det ju!I torsdags kväll var det riktig lycka när mannen kom hem med en hel påse med STÄMPLAR som hans jobbarkompis, gulliga Ann, inte ville ha längre utan ville sälja till lilla mig för en billig peng. TACK!

1 kommentar:

  1. Fin Fint kort Stina! tror nog att vi får försöka få till en lite pysseldag snart! Kram Maria R.

    SvaraRadera