söndag 14 november 2010

Scrap-och stämpelmara

Igår var det dags för dags för Pysselmyrans scrap-och stämpelmara i Kinnarp. Strax efter kl 9.00 hämtade jag vännen Maria och en timme senare var vi framme. Väl på plats fick vi en goodiebag med lite smått och gott och ett papper med dagens utmaningar. Tävlingsmänniska som jag är var jag med i fyra av de fem utmaningarna... ...och vann den ena med det här kortet. Utmaningen gick ut på att man i en timme var tionde minut fick en anvisning om vad som skulle finnas med på kortet. Därefter fick man 30 minuter på sig att sätta ihop sitt kort eller sin LO. Jättekul men lite klurigt! Med det här kortet tävlade jag i en skissutmaning.Mitt tävlingsbidrag i scrapbingon.
Måste säga att det var en fantastiskt rolig dag, men man var riktigt trött och go när man kom hem på kvällen. Jag till och med drömde om scrapbooking på natten sen.

Idag har en stor del av dagen gått åt till att sy och pyssla det sista till på lördag då jag ska vara utställare på HantverksJul i Toarp. Det ska också bli kul!
Välkomna då! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar