söndag 21 november 2010

Julmarknad X 2

Jag gillar verkligen julmarknader. Den här helgen har jag hunnit med två. I lördags var jag själv utställare på Hantverksjul i Toarp. Trots att det var relativt dåligt med besökare gick försäljningen ganska bra.Det värsta är att man hittar så mycket roliga saker som man vill köpa själv... Kunde t.ex. inte motstå den här vackra "vedkorgen" i äkta Ernst-anda.
Idag har hela familjen varit iväg på en mysig liten tur. Först besökte vi julmarknaden i Vesene där vännerna Maria och Daniel ställde ut. Sedan åkte vi vidare till Storegården i Alboga. Fantastiskt ställe med butik och café mitt ute på landet. Där blev det förstås lite shoppat...får visa bilder på det en annan dag.
Till sist tänkte jag visa mitt senaste projekt som blev färdigt idag. Köpte en lampa på loppis för ett bra tag sen. Gillar lampan men har varit mindre nöjd med färgen på lampskärmen. Så här såg den ut:Gjorde en stor chansning och prövade att färga lampskärmen svart och så här blev resultatet.Ha nu en bra vecka! Kram.

1 kommentar:

  1. Vad kul med julmarknad!!! Tror inte att det blir någon för mig i år... Cool lampa - hur ser den ut tänd?

    Kram!
    Stina

    SvaraRadera