söndag 28 november 2010

Skisstävling hos Pojjo


Hittade en rolig skissutmaning hos Pojjo som jag inte kunde missa att vara med i. Kortet ska min kollega som fyller 50 år på tisdag få.

Idag handlar det mycket om advent på alla bloggar som man läser och då kan jag ju inte låta bli att visa en bild på min adventljusstake jag med. Vet inte om de syns så bra, men fyndade en hel påse med småfåglar i trä på loppis igår. Amigurumi-svamparna köpte jag på en julmarknad förra helgen. Har länge tänkt att lära mig detta, men det får väl bli en senare historia. Visst är de fina?

3 kommentarer:

  1. vilket jätte fint kort du gjort :D glöm inte lägga en länk hos mig bara :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Glöm inte släcka ljuset!
    Adventskram från mig...

    SvaraRadera
  3. Jättefint kort du gjort och din ljusstake är lika fin den!

    SvaraRadera