söndag 8 augusti 2010

Kakbuffé i hembygdsgården

Idag var det kakbuffé i hembygdsgården i Äspered. 17 olika sorters kakor!!!

Här ser ni en som tyckte att det var fantastiskt gott! Familjens stora kakmonster nr. 1!
Det var lite försäljning av konst och hantverk också. Jag var en av utställarna.
Hembygdsgårdens miljö, som från början är en gammal kvarn, är fantastiskt bra att ställa ut i. Allting blir lite extra vackert i den här gamla miljön. Förresten kommer ni ihåg kakfatet som jag köpte på loppisen på semestern? Så här blev det till slut...


2 kommentarer:

  1. Det var verkligen trevligt och mycket goa kakor.
    Men jag är så himla nöjd med mitt armband jag köpte .
    Kerstin Carleljung längst ner på Sjötorp

    SvaraRadera
  2. Visst var det trevligt! 190 besökande hörde jag ryktas om att det var. Vad roligt att du trivs med armbandet!/Stina

    SvaraRadera