måndag 30 augusti 2010

Mera loppis

Nu känns det i luften att hösten är här. Hittade en hel skål med kantareller när vi var ute på promenad i helgen. Har även ett helt gäng med kantareller på tillväxt i gräset i trädgården. Ett tips är varma mackor med smörstekta kantareller och Västerbottenost. Mmmmm...jättegott! Var och kikade på Gärdhem i Dalsjöfors i lördags. Mycket folk som alltid. Hittade massor med fina saker.Till exempel den här vackra kakburken som jag bara inte kunde låta bli att köpa...Charmiga färgglada tallrikar från Gustavsberg "Colore"
Natti!

1 kommentar:

  1. Jag var på loppis nu i förmiddags men hittade inget som lämpade sig särskilt bra för en liten resväska :P Får ta en rejäl loppistur väl tillbaka i Sverige igen. Då jag ofta jobbar helger har jag aldrig kommit iväg till Gärdhem även om jag ofta tänker att jag ska ta mig dit :)

    Kram

    SvaraRadera