söndag 13 mars 2011

Vårig skissutmaning hos Mias mix

Har tillbringat hela dagen inomhus eftersom lillebror i familjen är sjuk. Hittade en rolig skissutmaning hos Mias mix som jag kunde roa mig med. Så medans lillebror satt och ritade monster med taggar på snoppen, så gjorde jag ett vårigt kort! =)
Äntligen fick jag användning för mitt fina krokus-papper från Maja Design.

Är det någon som förresten har ett tips på hur man får i en totalvägrande 3 1/2-åring alvedon så är jag tacksam! Ha det gott, igelkott!

5 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Verkligen vårigt! majas papper är hur underbara som helst!
    Lycka till i utmaningen! //mia

    SvaraRadera
  2. Hej, det är jag! Härligt kort!
    Försök med att smälta sugtablettalvedon på en sked, fungerar på min lille...han säger att det smakar jordgubbe!
    Kram och lycka till!

    SvaraRadera
  3. hej Stina!
    I dag kom ditt paket till min låda! tack snälla, det fanns många fina grejer där! hoppas du fått mitt paket!?
    Kram lene

    SvaraRadera
  4. Till kissarna krossar vi tabletter och blandar med det mumsigaste dom vet, skinka eller leverpastej, Funkar bra på Snusan, funkar kanske en gång på Snorkan. Sista utvägen mrd henne är att spruta flytande ner i halsen. Skulle inte vilja göra det på din E.
    Kram Ammie

    SvaraRadera
  5. Mycket vårigt kort! Lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera