torsdag 24 mars 2011

Explosionslåda till två kära...

Här har det inte blivit mycket pysslat den sista tiden men jag kan i alla fall visa en förlovningspresent som jag gjort i form av en explosionslåda. Lådan fyllde jag med Geisha-godis för att jag tyckte att det rosa papperet på dem passade så bra. Vad jag inte tänkte på var att Stefan är gluten-allergiker...


Till lådan har jag använt papper från Maja Design.
En dag kvar på utlottningen... Med tanke på hur många som är med och tävlar så är det ganska stor chans att vinna, så häng på vet ja! ;)
Kram.

4 kommentarer:

  1. Den var fin! Du Stina, hur gör man en sådan där explosionsask?
    Trevlig helg, och kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Ann! Jag hittade beskrivningen här:
    http://scrapptorget.wordpress.com/2010/01/09/tutoral-pa-explodingbox-fyrverkerier/
    Kram.

    SvaraRadera
  3. En underbart fin ask.
    Har kikat runt lite här hos dej och det är mycket fint du har gjort.
    Dina katter är ju för sööta.

    Nu är det bara 6 dgr kvar tills min candy går ut så håll utkik den 3/4 då vinnaren meddelas.
    Tycker det är jättekul att du vill vara med.

    Kramisar snojbi

    SvaraRadera
  4. Stefan och Lina1 april 2011 kl. 23:09

    Det är tanken som räknas ändå!

    Vi tackar så hemskt mycket för den fina presenten!!

    SvaraRadera