tisdag 8 mars 2011

Påskig utlottning

Tjohoo! 6000 besökare här på bloggen! Det måste vi ju självklart fira med en utlottning. Det finns tre vinster som alla går i påskens tecken att tävla om.
Första vinsten är en kul bricka från Serholt:
Andra vinsten är en av mina egensydda katter:
Tredje vinsten är två mysiga hönor i trä med magnet på baksidan, också från Serholt:

Så här gör du för att delta i utlottningen.
1 lott - Skriv en kommentar till detta inlägg.
2 lotter - Kommentera och länka till denna blogg från din blogg.
3 lotter - Kommentera och länka och lägg till dig som följare av denna blogg.
Utlottningen pågår t.o.m. 25 mars.
Lycka till!

4 kommentarer:

  1. Jag är med, jag har tagit en lott, vinstlotten!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med i utlottningen och tar tre lotter.

    SvaraRadera
  3. Viktoria i huset brevid22 mars 2011 kl. 03:57

    Jag vill också vara med! :)

    SvaraRadera
  4. Jag chansar på en lott, hoppas så klart på en katt ;) De var underbara!

    Kram Marina

    SvaraRadera