söndag 27 mars 2011

Men vad hände nu... snöstorm?!? Jag som var så glad över alla krokusar och snödroppar som börjat kika fram i trädgårdarna när vi var på promenad idag. Det var tydligen inte färdigtsnöat än uppenbarligen...

Dags att presentera vinnarna i utlottningen!
Zlatan valde vinstlotterna...


Vinnaren av brickan blev:
Ann

Vinnaren av katten blev:
Marina med bloggen Made by Ina

Vinnaren av hönorna blev:
Mia med bloggen Kinoko

Grattis!
Mejla era adresser till mig så kommer vinsterna per post.

Har hunnit att pyssla lite idag också...
Det blev ett påskkort med mina nya stämplar från Forma Hantverk.

Ha en bra vecka nu! Kram.

2 kommentarer:

  1. Tack Stina!!!!!
    Du förgyller min snötunga dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jihhu jag blev så glad när jag tittade in hos dig ;)
    Du har mail!

    SvaraRadera