lördag 26 februari 2011

Gamla påskkort

Go kväll! Igår hade jag lyckan att få en stund på staden för mig själv efter jobbet. Då gäller det att prioritera vad man vill göra. Det blev Magnolia för min del. Paradiset att få vandra runt där bland alla fina stämplar, papper och allt annat roligt som finns där, utan att behöva ha koll på två barn.Inhandlade min första Martha Stewart-stans. *Lycka*

Nu när påsken närmar sig vill jag bara visa några amerikanska påskkort som jag fick i veckan. Korten är stämplade för över 100 år sedan och jag gillar dem jättemycket.
Imorgon blir det bio med hela familjen... "Gyllene Orren". Ha en fortsatt bra helg!

1 kommentar:

  1. Sååå fina. Lyckos dig som har så fint i din ägo. För att inte tala om att kunna besöka Magnolias affär si så där! Ha det gott. Kram Lena

    SvaraRadera