tisdag 1 mars 2011

Vårigt!

Mars mars måne, jag kan lura dig till skåne... Årets första vårmånad! Då jag läste på min svägerskas blogg att hon hade plockat fram och börjat pyssla med sina pelargoner, kände jag att det trots allt finns en smula hopp om att våren snart är här. Ett annat tecken var min vårjacka som damp ner i brevlådan idag. Vill ju såklart börja använda den på stört, men det vore nog lite väl optimistiskt i -3 grader. Men snart... får vi hoppas.(Bilden är lånad från nelly.com)

Ett lite vårigt stafflikort har jag också hunnit med att göra. Det finns säkert alltid någon liten vän som behöver muntras upp så här framåt vårkanten<3.


Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet och ska följa med äldsta barnet till skolan och se hur hennes dag ser ut där. Ska bli väldigt spännande och roligt tycker jag. Lite pinsamt, tycker hon. (Ska hon redan börja skämmas för sin mamma?)
Ha en bra kväll!
Ps. Börjar närma mig 6000 besökare, vilket självklart måste firas med en liten utlottning. Håll ögonen öppna! Kram.

1 kommentar:

  1. Hoppas att ni hade en rolig dag på skolan!
    Kram

    SvaraRadera