måndag 14 februari 2011

En ko-samlares lycka!

Har länge velat tapetsera om i vårt tv-rum. En nyöppnad färg- och tapetaffär fick oss att äntligen ta tag i saken i helgen. Nu är snart de gul/beige tapeterna ett minne blott. Stilen här hemma är väl minst sagt en blandning av det mesta, lite funkis, lite 50-tal, lite lantligt...men jag gillar det. Just nu vill jag ha vitt som bas som bryts av med mycket färg. De som känt mig sedan länge är nog inte så förvånade av mitt (ok...vårt...men övertalningen tog väldigt lång tid den här gången)val av fondvägg. Jag bara älskar den...(Bilden är lånad från http://karinasinspirationsblogg.se)

Nu har jag fällt en tår framför "Spårlöst" där vännen Mariana var med och hittade sin biologiska familj på Sri Lanka. Vilket fantastisk resa hon varit med om! Det var jättekul att få se allt det hon berättat om på tv.(Bilden är lånad från tv4)
Hoppas att ni alla har haft en riktigt bra alla hjärtans dag! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar