söndag 3 oktober 2010

Idag har det verkligen varit en sådan där "feel good"-dag som man behöver ibland. Första delen av dagen tillbringades i pysselrummet. Använde bl.a. min nya fina stämpel och scrappade en canvastavla.Andra delen tillbringade jag tillsammans med väninnan T. på "Afternoon Tea" på Grand. Där blev vi bjudna på scones och te (inte helt oväntat med tanke på namnet) och olika montrar där det visades smink, hårvård, acessoarer, porslin och glas och kläder. Bra priserbjudanden och utlottningar fanns det också förstås. Jag hade turen att vinna ett kurbad på spa. Tjoho vad kul, ska bli jättehärligt! Det hela avslutades med modevisning. Med oss hem fick vi också var sin goodie bag som innehöll jättefina grejer. Jag är verkligen helnöjd! Kanontrevlig tillställning.
Till sist en bild på vårt bord ute vid entrén. Blev så inspirerad av alla fina stilleben i trädgårdarna i Alingsås i fredags, så jag var tvungen att skapa ett eget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar