onsdag 8 september 2010

Prova-på-scrapbooking

Sitter och planerar lite för min "prova-på-scrapbooking-kväll" som jag ska hålla i nästa vecka onsdag 15 september. Alla är välkomna, gamla som unga. Det är bara att komma som du är, jag fixar material och goa Inga fixar något gott att äta, allt till ett självkostnadspris på endast 150 kr. Jag kommer att berätta och visa lite grundläggande saker som är viktigt att tänka på när man scrappar, sen är det bara för er att sätta igång och börja skapa.Tänkte att jag även tar med lite "juligt" material ifall det är någon som är sugen på att tillverka årets första julkort!
Anmäl dig på
kontakt@asperedshembygdsforening.se
Antalet platser är begränsat, så det är först till kvarn som gäller.
Jag ser fram emot en mysig och pysslig kväll tillsammans med er! Hjärtligt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar