söndag 14 februari 2010

Chaibullar

Åter igen är ytterligare en helg snart till ända...
Fredag och lördag var grabbarna i Falköping och tapetserade och då passade damerna i familjen på att ha lite tjejmys! Fika på staden, lite shopping och bio. Var och tittade på "Prinsessan och grodan". Var riktigt underhållande...hörde fler mammor än jag som satt och fnissade i salongen.














På fiket hade de Chai-bullar och jag fick genast lust att pröva att baka sådana själv. När jag senare sökte på Chai-bullar var det fler än jag som varit på samma ställe och blivit inspirerade. Hittade en rolig blogg där recept och allt fanns med...toppen!
Tyvärr har jag en förmåga att dra igång med för många saker på en gång, så det blev både te-kakor och ett nyttigt bikarbonatbröd också...tur att jag fick lite hjälp av de andra i familjen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar