torsdag 19 augusti 2010

Host och snörvel!

Host, host...har åkt på höstens första förkylning och till råga på allt så har jag ingen nässpray hemma så det är väldigt täppt just nu. Slutade tidigt idag så hela eftermiddagen ägnade jag och barnen åt att sitta och pyssla. Ska ställa ut tillsammans med vännen Maria på en kattutställning om ett par veckor, så nu gäller det att komma på lite grejer med katt-tema. Idag blev det de här två tavlorna...

På söndag är det dop av lilla brorsdottern Ellen. Jag och T. har fått den stora äran att bli faddrar. Blev lite sugen på skisstävlingen på Utmaningsbloggen, så jag slog två flugor i en smäll när jag gjorde dopkortet.

2 kommentarer:

  1. Vilka fina små tavlor!
    Hade jag tyckt om katter hade jag köpt en...
    Jättefint dopkort, lycka till på söndag,
    och trevlig helg!

    Kram Ann

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tavlor du pysslat fram och kortet är också superfint. Kul att du deltar i min utlottning.
    Krya på dig!
    Kram Agneta

    SvaraRadera