lördag 8 maj 2010

Nytt bidrag till tävling

Idag är det perfekt pysselväder, d.v.s. kallt och regnigt. Det har ju till och med snöat en del idag, trots att det snart är mitten av maj. Har scrappat ett bidrag till månadens utmaning på utmaningensblogg.blogspot.com. Den här gången skulle kortet eller LO innehålla ett djur.Tanken med mitt kort är att man kanske kan ge det till någon som slutar skolan eller som tar studenten, fast det finns ju fler orsaker till att fira att någon är flitig.


Har även knåpat ihop en present till mitt blivande brorsbarn som jag hoppas vill komma ut snart. Fast vad det är, avslöjar jag förstås inte än.

Det är otroligt vackert ute nu med alla vitsippor och allt det ljusgröna. Hittade denna skönhet mitt bland alla vitsippor på min gräsmatta. Är det en gulsippa? Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar