tisdag 16 februari 2010

Idag blev det en tur till Skillingaryd direkt efter jobbet. Mannen skulle hämta sina nya fälgar som han sparat till så länge... Hela familjen fick var sin dricka på köpet...det nya försäljningsknepet=)
Apropå dricka...när mitt nya leverne med träning och mindre godis och sötsaker inte har gett minsta resultat på vågen, bestämde jag mig för att prova på Nutrilett. Det var nog det värsta jag druckit i hela mitt liv...shit alltså...men jag höll mig faktiskt mätt och pigg ända fram till lunch. Frågan är om det är värt alla "klökningarna"?!?
Fick garnet från www.syosticka.se idag (gillar snabba leveranser) och har övat lite på min virkning...hmmmm...behöver nog öva lite till...
Imorgon är jag ledig och då blir det dockteater med barnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar