söndag 23 maj 2010

Kalasväder!

I helgen var det kalas och kalasväder! Härligt med lite sol och värme! Tänk att våran lille kille redan har blivit tre år! Hittade ett recept i Coop Mersmak nr. 4 på en smörgåstårta. Mums vad god den blev!Det är många födelsedagar nu. I morgon är det min ena svägerskas tur att fira. Knåpade ihop ett litet kort som jag hoppas hon får i sin brevlåda imorgon.
Väntar och väntar på att det lilla syskonbarnet ska komma ut. Verkar trivas bra inne i magen än så länge...

4 kommentarer:

  1. Oh, så fina kort du gör. Beundrar folk som har tålamod att sitta med detta. Skulle så gärna vilja kunna själv också :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Vad kul att du gillar korten!Du får komma på min prova på-kurs i september! Det är både kul och rogivande med scrapbooking. Kram.

    SvaraRadera
  3. Min svärmor håller på mycket med detta och jag är så avundsjuk på hennes tålamod.
    Går allt enligt planerna försvinner jag från Borås i slutet av augusti men kommer tillbaka vid årsskiftet igen och vem vet, då kommer jag kanske. Vart håller du dessa kurser?

    SvaraRadera
  4. Ja din svärmor gör ju jättefina grejer har jag sett på bloggen!
    Jag ska ha en prova-på eftermiddag på hembygdsgården i Äspered (1,5 mil från Borås). Blir det populärt kanske det blir fler tillfällen och då är du självklart hjärtligt välkommen.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera